RSS
Image

Activare 3G pe tableta CT1002 carrefour

21 Jan
Activare 3G pe tableta CT1002 carrefour

Salut. Astăzi vă voi arata cum se activează opțiunea 3G pe tableta CT1002 carrefour.

1. Cu Root Explorer sau ES File Explorer, se modifică in build.prop, hw.hasdata=true (initial este false) se salvează și se dă un restart.


2. Se copiază pe card următoarele aplicații, care se iau de aici   pass : https://robertjumbo.wordpress.com

3. Cu Root Explorer sau ES File Explorer se copiază cele doua aplicații in system/app.

4. Introduceți modemul usb și așteptați până apare semnal (durează 1 min sau mai mult). Nu trebuie sa introduceți manual APN-ul, fiincă se face automat.

Dovada că merge aveți în prima poză 😛

NOTĂ:   1. Pentru a va merge modemul usb trebuie să aveți cablu OTG mini usb tată – usb A mamă.

2. Pentru a putea face setările mai sus prezentate, trebuie să aveți tableta rootată

3. Momentan modemul usb verificat și care funcționează 100% este modelul ZTE MF190.

– mai pot funcționa și următoarele modele (nu am verificat) :

Huawei E160 3G
Huawei E1750 3G
Huawei E173u-2 3G

– modelul ZTE MF 110 nu funcționează momentan.

Discuții despre tabletă, cum se face un cablu OTG   puteți găsi și aici

Un tutorial în engleză cum să editezi built.prop cu ES File Explorer:

 
 

Tags:

9 responses to “Activare 3G pe tableta CT1002 carrefour

  1. Anonymous

    February 12, 2012 at 12:37 pm

    Care este parola la arhiva?

     
    • robertjumbo

      February 12, 2012 at 1:12 pm

      pass: https://robertjumbo.wordpress.com
      am uitat sa trec, scuze.

      PS: Cele 2 aplicatii care sunt in arhiva nu merg pe toate tabletele. merg sigur pe novo8, xpad100, ct1002.
      pe alte tablete nu stiu daca merg.

       
  2. Anonymous

    May 13, 2012 at 3:32 pm

    care este parola?

     
  3. perfion

    May 13, 2012 at 3:36 pm

    care este parola,totusi….ca nu dau de ea

     
  4. robertjumbo

    May 14, 2012 at 7:29 pm

     
  5. leo

    November 9, 2012 at 8:32 am

    Salut! Am citit topicul de pe softpedia. Bravo pt e. Am un CT 704 de curand si are froyo 2.2.1 si vreai gingerbread 2.3.4 si marketul ca a mea a venit doar cu getjar.Pe softpedia este pt ct 1002 si te intreb daca merge si la 704 sau o stric asa? Bafta!

     
  6. robertjumbo

    November 10, 2012 at 4:39 pm

    Salut.rom-ul de la ct1002 nu cred ca e compatibil cu ct704.
    Eu intram mult aici : http://ct704ct1002.forumgratuit.org/. e in franceza dar te descurci cu google translate, dar trb sa iti faci cont ca sa vezi link-urile.
    Mai era si un forum din ungaria, daca nu ma insel in care se vb despre tableta dar nu mai stiu link-ul. Stima.
    PS. poti descarca rom-ul, il dezarhivezi si prin el trb sa fie aplicatia market.apk (parca) si punel pe card si instaleaza doar market-ul. poate merge doar market. in privinta android 2.3.4 nu stiu ce sa zic mai cauta pe google. eu nu mai detin tableta ct1002.

     
  7. madabunny

    December 18, 2013 at 12:57 pm

    mie nu vrea sa imi salveze cand modific build.prop tot imi da error…oare chiar nu pot sa fac nimic sa imi mearga modemul pe tableta?

     
    • robertjumbo

      December 22, 2013 at 3:51 pm

      ca sa iti mearga trb sa ai root.

       

Leave a comment